Trennijutt

Viimane aasta ja peale:

  • vähem või üldse mitte alkoholi
  • toidukogused vähemaks
  • söömiskorrad sagedasemaks
  • rohkem trenni
  • vähem jahu
  • vähem suhkrut
  • rohkem juurikaid ja puuvilju
  • hommikusöögiks puder

Füüsilise poole pealt harjutustest tegin tavapärasest sagedamini:

  • kangi rebimine
  • konnahüpped
  • kosmonaudid
  • koti poks
  • jooks
  • mäkkejooks ja mäkke sammhüpped
  • sõudeergomeeter

Ehk siis rohkem just võhma lisamise harjutused. Alguse poole ei olnud harvad korrad, kus tunne oli ka, et pilt läheb mustaks või õhku ei jätku. See on vaid alatreenituse märk. Proovid üle olla, puhkad, teed jälle. Oluline on aga ka piisavalt puhata, iga päev kindlasti ei tasu pildituks end sikutada.

Kevadel 2015 olid Facebookis ka kaks lahedat samaaegset kampaaniat – 100 päeva alkoholita (mul tuli 93) ja 30 päeva plankingu väljakutse (seal sai ajad kohandatud omale vastavalt suuremaks). Mõni naeris ja leidis vastuargumente, miks mitte nendes osaleda. Tulemused olid märgatavad ning usun seda oli kõigil, kes need tõsidusega läbi tegid.

Mida veel muutsin?märts

Oma keha ja oma trenn – vaatan palju tahan ja kuhu juurde vaja treenida. Kui peeglist paistab juba ka tulemusi, trenniisu aina kasvab. Pole vaja tunda valehäbi jõusaalis peeglisse vaatamisel.

Väga mõnus on olla iseenda fänn. Tulebki olla, see loob hea pinnase jätkuvaks elustiili parendamiseks. Kui oled otsustanud oma keha hästi kohelda ja see ka tulemusi näitab, kasvab rahulolu. Tean inimesi, kes ütlevad, et nad ei saa kunagi head keha, kuid tegelikult on vaid kättevõtmise küsimus.

Kui olin rasvumise teel siis enesetunne oli massiivsem. Vormis olles on tunne hea kerge. Mäest üles jooksmine või trepist käimine on kerge ja nauditav. Saapapaelte sidumine kunagi ajas ohkima, nüüd võib siduda ühel jalal seistes. Julgen tungivalt soovitada liigsest kehakaalust vabaneda, elukvaliteet on teine.

2015 aasta trend pidi olema #dadbod.

Kergejõustiku tulemused olid head, peaaegu nagu 10-12 aastat tagasi. Kaugus 5.86, kuul 11.59, oda 49m, ketas 37.98m ja 1500m jooksus jooksin tossudes Jaanus Kala viievõistlusel oma rekordi 5.26.

Soovitan end vormi ajada.

Hiljuti lisatud